In 2021 hebben wij met Stichting Raff de route van de Friese Elfstedentocht gefietst, waarbij de organisatie van deze tocht in eigen beheer is gedaan. Dit is zo goed bevallen dat we het in 2023 hogerop zoeken.
We willen dan samen met een groep sportievelingen de route van de Amstel Gold Race afleggen. Hierbij is er keuze is uit 2 verschillende afstanden, namelijk 110 en 250 km.

Uiteraard doen we dit niet zomaar. We hopen met de organisatie van dit evenement een mooi sponsorbedrag te verkrijgen om de doelen van Stichting Raff waar te maken. Zo heeft Raff in 2021 deelgenomen aan dolfijn ondersteunende therapie op Curaçao waar hij op zowel fysiek gebied als qua zelfvertrouwen erg vooruit is gegaan. Van een deel van de opbrengst van deze actie hebben we een mooie rolstoelbakfiets voor Raff kunnen kopen, waardoor hij nu op de fiets naar school kan en natuurlijk mooie tochtjes gemaakt kunnen worden. Raff geniet hier volop van!

Om Raff in toekomst nog zelfredzamer te maken is de wens de dolfijn ondersteunende therapie nogmaals te herhalen groot. Er kunnen dan weer andere doelen gesteld worden, waarbij andere therapeuten ingezet worden om deze doelen te halen. Maar de therapie is erg duur en hiervoor is dus geld nodig.

Hierbij hebben we hulp nodig. We nodigen iedere fietsliefhebber die wel een uitdaging aan wil gaan daarom uit op 20 mei 2023 met ons mee te fietsen in Limburg. Ben je niet zo sportief aangelegd, dan is een sponsorbijdrage uiteraard van harte welkom.

Informatie voor fietsers:
Via de webshop kun je aanmelden voor deelname aan de fietstocht. De kosten hiervoor bedragen € 75,-. Voor dit bedrag ontvang je een wielershirt, eten en drinken voor tijdens de fietstocht en uiteraard zit in dit bedrag ook een sponsorbijdrage. Bij je inschrijving geef je aan welke afstand je fietst en kun je direct aangeven welke maat shirt je nodig hebt.
Aanmelden kan tot uiterlijk 1 maart 2023.
Na inschrijving ontvang je van ons t.z.t aanvullende informatie met een planning voor 20 mei.
Mocht je vooraf al naar Limburg willen afreizen, de thuisbasis voor Stichting Raff is gedurende dit hele Hemelvaartweekend Camping Vinkenhof in Schin op Geul. Je kunt hier terecht met eigen kampeermiddelen maar er zijn ook verhuuraccomodaties beschikbaar. De camping probeert deelnemers aan ons evenement zoveel mogelijk bij elkaar te plaatsen, dus als je bij een eventuele boeking aangeeft dat je fietst voor Stichting Raff wordt hier rekening mee gehouden.

Informatie voor sponsoren:
Wil uw bedrijf  een sponsorbijdrage leveren dan zijn wij hier natuurlijk ontzettend blij mee. Bij sponsorbedragen boven de €150,- wordt het logo van uw bedrijf meegenomen in het ontwerp van het wielershirt dat speciaal voor deze gelegenheid gemaakt wordt. Daarnaast plaatsen we een vermelding van uw bedrijf op onze website en zullen we de sponsoren via social media bekend maken.
Als u een sponsorbijdrage wilt leveren dan kunt u dit kenbaar maken via de mail: evenementen@stichtingraff.nl.
Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met op om de verdere details te regelen.

Afbeelding invoegen