Climbing for Life - maandag 24 juni 2019

Op weg naar de vrijheid om te bewegen!
Dit was het motto van Stichting Raff waarmee wij maandenlang bezig zijn geweest om deelname aan de Passo dello Stelvio te realiseren.
Samen met uw hulp hebben we daarmee een mooi geldbedrag gesponsord gekregen om voor Raff, een vrolijk 2-jarig jongetje met de progressieve spierziekte SMA type 1, Dolfijntherapie gefinancierd te krijgen. Mede dankzij u komen wij al dichtbij deze wens!

Passo Dello Stelvio - dinsdag 13 november 2018

De voorbereidingen van de Passo Dello Stelvio zijn in volle gang.

10 kilometer Empel - maandag 18 juni 2018

A.s. zondag staat Marieke van de Lindeloof aan de start van de 10 kilometer van Empel.

De zwem4daagse - maandag 18 juni 2018

Vandaag was de start van de zwem4daagse en is Stichting Raff duidelijk aanwezig.

Rucphense Bode - woensdag 13 juni 2018

Volgende week start de zwem4daagse bij Laco Sportcentrum Rucphen, waaraan Stichting Raff is verbonden als goed doel. In de Rucphense Bode stond een mooie vooraankondiging.