Passo Dello Stelvio Challenge

Deze Challenge, opgezet door de oom van Raff, verdient een eigen pagina op de website. Samen met een groepje wielrenners gaat Erik-Jan op de fiets met als doel de Passo dello Stelvio beklimmen,  Stichting Raff heeft als doel Dolfijntherapie te realiseren voor Raff Klippel.

Dolfijntherapie is heel waardevol voor Raff, omdat dit hem kan helpen in zijn zelfredzaamheid. In het water ben je los van de zwaartekracht waardoor bewegen gemakkelijker is. Door het veelvuldig herhalen van oefeningen en Rafftrucjes te leren hoe hij zichtzelf kan redden, is deze therapie een goede start voor Raff in aanloop naar zijn kleuterperiode.

Voor deze Challenge zijn wij op zoek naar sponsoren die de wielrenners een warm hart toedragen. Het sponsorgeld zal gebruikt worden om de dolfijntherapie te financieren, een klein deel word gebruikt voor aanschaf van wielerkleding waarop u als sponsor genoemd kunt worden.
Daarnaast wordt u als sponsor genoemd op de website van Stichting Raff en zal uw naam ook op de FaceBook-pagina verschijnen. Tussentijds ontvangt u berichtjes hoe de voorbereidingen voor de Challenge verlopen.

De sponsorpagina van Stichting Raff vindt u hier.
Wilt u een donatie doen klik dan hier.