Op 27 oktober 2019 organiseert Asselbergs & Klinkhamer Advocaten tijdens de herfstmarathon de bedrijvenloop. Collega’s, cliënten, familie en bekenden zetten dan hun beste beentje voor om een goede tijd weg te zetten op de 5 of 10 kilometer of zelfs op de halve marathon.

Asselbergs & Klinkhamer Advocaten sponsort de hardloopliefhebbers die voor Stichting Raff deelnemen aan de herfstmarathon.

Waarom steunt A&K Stichting Raff?

Als kantoor besteden wij continu bijzondere aandacht aan de wereld om ons heen en steunen wij meerdere goede doelen. Doelen die onze medewerkers een warm hart toedragen en waar zij zich voor in willen zetten. Daardoor hebben wij automatisch een bijzondere band met dat doel en steunen wij dat van harte.

Andrea Kerkdijk werkt als juridisch secretaresse bij Asselbergs & Klinkhamer. Haar neefje, Raff, lijdt aan de spierziekte SMA, type 1. Voor Raff en voor andere kinderen in West-Brabant die lijden aan deze spierziekte, is Stichting Raff opgericht. Met als doel het inzamelen van geld voor hulpmiddelen en therapieën die niet binnen het zorgstelsel vallen. Op verzoek van Andrea sponsort Asselbergs & Klinkhamer Advocaten de hardloopliefhebbers die voor Stichting Raff deelnemen aan de herfstmarathon. Zie daarover ook het blog dat Andrea eerder publiceerde.

Wilt u deze actie ook steunen? U kunt hier via Tikkie een donatie doen.