Sleutelhangers
oktober t/m/ december 2018

In de maanden oktober t/m december 2018 zal Hip Stuff, de webwinkel van de moeder van Raff, handgemaakte sleutelhangers verkopen. De sleutelhangers zijn gemaakt van kunstleer met een leuke, eigentijdse quote en zijn afgewerkt met bedels: een boom en een ribbon (oftewel awareness) bedel. De boom linkt uiteraard naar het logo van Stichting Raff, de awareness-bedel staat symbool voor de ziekte SMA die Raff heeft.

De sleutelhangers zijn te koop voor € 7,50 waarvan € 5,00 rechtstreeks wordt gedoneerd aan Stichting Raff en zijn te bestellen via de website:

Afbeelding invoegen

Passo dello Stelvio Challenge
13 t/m 15 juni 2019

Een groepje wielrenners, waaronder de oom van Raff, zullen de uitdaging aangaan om de Passo dello Stelvio te beklimmen.
Deze bekende, zware en beruchte bergpas in Italië is 2758 meter hoog, kent 48 haarspeldbochten aan de noordkant bij Prato en 39 aan de zuidkant bij Bormeo. Het stijgingspercentage is gemiddeld zo'n 7,7 % en er moet ruim 20 kilometer geklommen worden om bijna 2000 meter hoogteverschil te overwinnen.
Daarmee is de Stelvio mogelijk nog wel een grotere uitdaging dan de Alp d'Huez.
Om onze wielrenners aan te moedigen zoekt Stichting Raff sponsoren, waarvan de gelden uiteraard ten gunste van de stichting zijn.